Samenstelling van het bestuur:

Functie

Naam NAW gegevens
Voorzitter Dhr. Thijs Stroeks Roostenlaan52

5644GG Eindhoven

m.stroeks@kpnplanet.nl

Secretaris Dhr. Wim Boselie

Pastoor Harkxplein 26

5614 HX Eindhoven

wboselie@gmail.com

Mevr.  Dorette Boelens Herman Gorterlaan 367

5644 SR Eindhoven

Dorette@boelens-dh.nl

Evenementencie. Vacature

Ledenadministratie Mevr. Jo Steijlen Thomas Kempislaan 84

5643 NV Eindhoven

040-2119096

j.steijlenceelen@upcmail.nl

Senioren Belang Kring Eindhoven

KBO Stratum maakt, samen met 9 andere afdelingen, deel uit van Seniorenbelang Kring Eindhoven.
Voor meer informatie over de Kring zie https://seniorenbelangkringeindhoven.nl/

Senioren Netwerk Brabant en Zeeland

Door het grote ledenaantal van circa 120.000 is Senioren Netwerk Brabant en Zeeland een serieuze gesprekspartner voor allerlei partijen, waaronder de overheid. Die omvang stelt ons in staat de belangen van senioren op alle niveaus te behartigen: lokaal, provinciaal en landelijk. We spannen ons in voor een volwaardige plaats in de samenleving voor alle senioren. Waar mogelijk werken we samen met andere (senioren)verenigingen.

Op lokaal, regionaal, provinciaal en landelijk niveau zetten we ons in voor de belangen van senioren:

• We organiseren groepsactiviteiten voor ontmoeting, ontspanning, educatie, voorlichting
  • Onze vrijwillige belastinginvullers, cliëntondersteuners, thuisadministrateurs, ouderenadviseurs, woonadvieseurs, vrijwilligers voor een goed gesprek en de vrijwilligers van onze juridische helpdesk ondersteunen individuele (kwetsbare) senioren (klik voor al onze hulp hier)
  • We oefenen invloed uit op politiek, overheid en andere organisaties