1 maart 2023

Lang leve de opera!

“Lang leve de opera!”

Heeft u zin in een heerlijke muzikale middag met bekende en soms iets minder bekende operamuziek kom dan

10 maart om 14.00 uur

naar “De Jaguar”

Jaguarstraat 2 Eindhoven

Entree is gratis.

Aanmelding voor 5 maart via

040-2119096 of 06-30106164

Beste leden,

De heer Frans Vermeulen neemt ons mee op reis langs bekende en mogelijke ook iets minder bekende operastukken zoals “het slavenkoor” uit Nabucco, “de Parelvissers” van Bizet, “het drinklied” uit La Traviata enz. Hij vertelt over de opera, de inhoud van het fragment en de plaats waar dit fragment in de opera thuishoort en waarom.

Hij heeft, en dat is vrij uniek, bij enkele uitvoeringen zelf gezorgd voor Nederlandse ondertiteling. Verder wisselt hij de opera’s af met korte populaire klassieke muziek en mooie fragmenten uit bekende balletten.

De muziek wordt in goede kwaliteit van beeld en geluid afgespeeld. Uiteraard kunt u onder het luisteren genieten van een drankje. Het programma heeft ook een pauze waarin u lekker met anderen kunt “buurten”.